Verta žinoti



KOKIŲ MEDŽIAGŲ NEUŽTENKA JŪSŲ ORGANIZMUI ?

Norisi šokolado >>> trūksta magnio.
Maisto produktai, kuriuose jo yra: riešutai, saulėgrąžos, vaisiai, pupos ir žirniai.

Norisi duonos >>> trūksta azoto.
Maisto produktai, kuriuose jo yra: maisto produktai su dideliu baltymų kiekiu.

Norisi saldumynų >>> trūksta gliukozės.
Maisto produktai, kuriuose jos yra: medus, saldžiosios uogos, daržovės ir vaisiai.

Norisi riebaus maisto >>> trūksta kalcio.
Maisto produktai, kuriuose jo yra: brokoliai, paprikos ir pupelės, sūris, sezamas.

Norisi sūrio >>> trūksta kalcio ir fosforo.
Maisto produktai, kuriuose jų yra: brokoliai, varškė, avižos, grikiai.

Norisi rūkytų produktų >>> trūksta cholesterino.
Maisto produktai, kuriuose jo yra: avokadas, riešutai, alyvuogės.

Norisi rūgštaus >>> trūksta vitamino C.
Maisto produktai, kuriuose jo yra: citrinos, spanguolės, kivi, braškės, erškėtuogės, briuseliniai kopūstai ir kt.

Pakankamai vitaminų, mineralų, mikro ir makro elementų gausite vartodami Agel MIN (viename pakelyje visa dienos norma).

 images (8)